Už vidím dno!

Tak pozor vážení, tomuhle už se asi říká stav jsem těhotná, teď už doopravdicky. Přišla jsem na to celkem jednoduše... teda kromě toho všeho: tohle teď smíš a nesmíš, jsem zahlédla.. dno svého pupíku!

Chápejte, narodila jsem se v Motole ještě v době Československa (jsem na to pyšná, páč to zní archaicky, ale nepamatuju si samozřejmě nic), tedy v temných dobách, kdy se na estetiku moc nehledělo. Pan dotór mě doživotně poznamenal tím, že mi místo drobného roztomilého pupíčku udělal na břiše obří studnu.

Nekecám vážně, jsem celý život nevěděla, jak takové dno vypadá. No teď už to vím a nebudu vám lhát.. vypadá to, jako by vám někdo modelínou ucpal řitní otvor. A to jsou ty věci, který fakt nechce vidět/vědět, páč už takhle tloustnete, těžknou vám prsa a do toho máte prdel na břiše.

To je dneska vše, díky čau.