Poroď mi - totiž poraď mi!

Co mě na tomhle novým stavu úplně bere, je jak se každej v mým okolí okamžitě stává přeborníkem v těhotenských záležitostech. Bez ohledu na pohlaví, věk.. a samozřejmě stav dětí u těhlech rádců je většinu nula.

Všichni mluví o zdravé výživě a o nutných vitamínech pro miminko, páč já teď musím být zodpovědná. Tahle debata probíhá často na zahrádce fastfoodu, kde dotyčný akorát slupnul bezlepkovýho číze, zapil to litrem koly a jemně si odkrnul.

Takovej bezdětnej rádce ovšem ze všeho nejradši podává své rady zdarma v oblasti alkoholu. "Cože? Tys měla deci vína?? A víš že se tomu dítěti akorát vyvíjí mozek?" No neke!! Přesně, co jsem to za krkavčí matku. Ty sice víš úplný houby, o odbornou knihu o graviditě si ani nezakop, ale to víš že jo, poraď mi. Čekám na tvoji spásu celý první trimestr. 

S alkoholem se to má tak, že pokud nejste uťáplý a podesraní všude se dočtete že sklenku si dát můžete. Pijte pomalu a s rozumem. Výzkumy prokázali že.. ale to vás stejně nezajímá a tenhle odstavec byste přeskočili. Zkrátka těhotná si může dát sklenku alkoholu - vína a vy se z toho neposerete a už vůbec na ni nebudete vyčítavě koukat. Je to jasný?! Danke!

Dále neřešte: šátkování, kyčle, císařský řez (pokud to není nějaký druh zákusku), epidurál, stěhování, sexuální život partnerů po porodu, nezmiňujte referenční příhody známého známých, nastřižení hráze je úplně tabu!, úzkou pánev, velikost poprsí, mimibazar a podobné hovadiny. Nikdo o vaše příspěvky nestojí. Těhotná je svéprávná.. většinou a pokud ne, tak utěšovat a podávat dortíky v pravidelných intervalech.

S těhotnou se nehádejte, nepodsouvejte své názory. Když bude chtít sama se zeptá. Není to kráva! 

úplná Vanity Fair