Jsem těhotná..?!

No ty vole!
Vážně se to děje? Nevěřím! Na důkaz své nevíry, jsem znesvětila okolo 8 těhotenských testů v rozmezí několika dnů. Ta druhá čárka byla každým pokusem tučnější. Jako upřímně nevím, co jsem čekala. Dobrovolně jsem měla nechráněný sex s vědomím všech rizik. A  přesto jsem seděla na záchodě a nevěřila.
 
Jako mojí generaci se sakra neděje následující:
"Chceme děti? Tak jo." A je to jako hned?! Jakože hned další měsíc se nedostaví menstruace a už je kocour v troubě? Ne, to se v mé generaci neděje. Máme příliš antikoncepce v pitné vodě, umíraj kvůli tomu rybičky v moři či co..Nebo ne? No nic. Je tam. Viděla jsem to malý bušící srdce. Pumpovalo jak splašený.
 
Moje super cool aplikace říká, že je velký jako malina nebo oliva. Já olivy nesnáším, takže tohle stadium pokemona přeskakuju. Jo hele mimochodem. Musela jsem přestat kouřit, to mě si zabije. Jako ze dne na den jsem tu trubičku úlevy típla.
Co mě na tom děsí je fakt, že nevím jestli mi chybí víc alkohol.. dvojka... sedmička červenýho, gin s tonikem, whisky.. i to blbý pivo, nebo právě možnost svobodné kuřby. Ste sprostý, myslela jsem cigaretu.  Blbečci, budu matka, tyhle věci mi vůbec přijdou na mysl..
 
No takže, máte pocit, že jsem zralá na nějaké rodičovství? Nic na netu nehledám, mám panické záchvaty z představy maminkovské internetové diskuze. Jo btw. tohle není deník nějaký sedmnáctky. Je mi 25 a budu mít dítě. S ním. On je v klidu. vyšiluju jenom já. Například z toho, že nemáme kam dát přebalovací pult, nevím k čemu to je, ale prej ho nutně potřebuju. 
 
A hlavně budu tlustá. hm. Fuck. Ale zase se můžu cpát gumídkama bez cenzury vlastního svědomí. hehe. No tak to je pro začátek všechno.
Na začátku byla láska a dneska je z toho malina v břiše. Opepřete, promíchejte a nechte 9 měsíců uležet.